Wednesday, May 16, 2018

Random Tentang Makan


Gila Sushi

Couple of weeks back, Empire Sushi baru buka outlet dekat Sogo. Gila tak gilanya aku, 3 days in a row aku lunch sushi. hohoiiii.. Belum campur lagi beberapa kali setelah itu aku repeat lagi makan sushi. Hahahaha.




Site Visit

Awal bulan baru ni, aku ada mesyuarat dan lawatan tapak di Perlis. On the way balik, singgah Alor Setar jumpa ex-staff aku. Dia belanja makan char koeyteow. Iman Koeyteow Kerang nama kedai ni. Katanya ni CKT famous dekat Alor Setar. Memang sedap baq hanggg. Macam nak makan 3 pinggan je rasa. huhu.. Thank you waty belanja kami makan. Moga dimurahkan rezeki dan dirahmati Allah selalu.


 

Hari Ibu

On that day, aku sebenarnya tengah bersiap nak masak untuk dinner. Tiba-tiba zawji kata makan dekat luar jelah. Aku on saja. hahaha. So zawji bawak pergi makan di Pizza Plus, Bandar Sri Permaisuri. Ingatkan makan biasa-biasa. Rupanya nak celebrate hari ibu. Awww, suweet lah.




Sambut Ramadhan

Asalnya zawji kata ada mesyuarat pengurusan Pasti. Tapi tak jadi. Tukar kepada makan-makan sambut Ramadhan di Coffee Bean. Kemahen, sambut Ramadhan di kedai kopi. My dinner was tuna sandwich? Diet ke ape? Bangun pagi berbunyi perut kelaparan. Mana cukup makan sandwich je. huhu..











No comments:

Post a Comment



Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015