Wednesday, April 13, 2011

Mode: All Mixed Up

I am all mixed up = serabot alam....

Enchek bos tibe-tibe suruh buat presentation on design of this one project. Mulelah aku gelabah ayam mencari kat mane aku campak sume calculation sheet aku yang ala-ala contengan tu. Cari punye cari, mujurlah elok je aku clip as one bundle. Takde la merapu meraban nak susun balik. Tapi, dah name pun ala-ala conteng, penuhla contengan-contengan yang tak patut kat dalam tu. Pening jugak nak tengok balik which one yang betul..Adussss...Kenapalah aku genius sangat ni. Buat keje tak sistematik lansung..

Ok, takdelah serabot mane pun kan bile dah jumpe balik kertas-kertas azimat tu. Yang buat aku stress adalah.....Mase aku buat calculation tu, takdelah aku print segala step-by-step loading ngan analysis staad-pro tu. Bile bos suh present ni, confirm die akan tanye loading ape yang aku masukkan, camne aku assign loading, camne aku analyze, camne aku extract result...Nak dijadikan cerite, staad-pro yang aku dah install sebelum ni problem. Aku takleh nak bukak staad editor. Then ade masenye aku kene tutup dulu and open balik file which is sangat irritating bile aku nak cepat. So, aku uninstall dan install balik. TIBE-TIBE takleh nak install pulak. Ade error pebende tah. Uwaaaaaaa~ Nak nangis. Camne aku nak run balik analysis aku ni??? Camne nak present kat bos????

Dahla kepala otak ni memang tengah serabot dengan assignmentssssss dan juge examssss..Adehhh..

Mujur ade cik baby menghiburkan hati the-expecting-mommy yang sedang berduka lara. Guess what??? Cik baby buat tendangan padu sampai jelas kelihatan bergegar-gegar perut the-expecting-mommy..DAN, sempat pulak tu the-expecting-mommy capture video tendangan padu cik baby...Suweeeeet sangattt...

No comments:

Post a Comment



Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015