Tuesday, December 11, 2012

Alhamdulillah....

 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Syukur Alhamdulillah...
Betapa Allah permudahkan segalanya...
Mudah sangat...
Sejuk hati melihat si kecil yang selamat dilahirkan..
Chubby sungguh...
Geram Ummi tengok awak...
Ummi keletihan...
Nak tidur...
Assalamualaikum sayang..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Terjaga dari tidur..
Tenyeh-tenyeh mata...
Usap-usap perut...
Eh!!! Buncit lagi perut aku...
OK...
Aku mimpi!!!!!!

Ya Allah, alangkah nikmatnya kalau semudah itu aku dapat melahirkan si kecil ni..
hehe~

Semoga Allah permudahkan urusanku. Ameen.

4 comments:

  1. Ummi Ily sangat tak sabar nak jumpa si kecil comel nampaknye... Shu doakan Allah permudahkan urusan Ily :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...tulah shu...sampai terbawak2 dlm mimpi...cite kt hubby, die sengih je... haha...tq shu for the doa =P

      Delete
  2. hoi la...br nak marah sbb x bgtau dah nak bersalin.... cuak je. adik ipar aku dah masuk spital dah pg td br bkk 2 cm. ikutkan due cam ko gak... die berharap baby kuar kul 12am 12.12.12....hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kih3...aku dah rase heaven giler dah...ingtkan dah selamat dah sume..rupe2nye mimpi...adehhh..frust je..hmmmmm...blm ade signal lg..siang hr segar buagr je rase..jalan je lah terkedek-kedek mcm penguin...bile ptg-mlm mulelah rase sengal2 badan, perut terik, sakit pinggang...bngun pagi segar balik..haishhh...kemalasan dah tahap gaban dah ni..ngeee~

      Delete

Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015