Tuesday, August 6, 2013

Pengisytiharan Raya..

Saya...penyimpan mohor besar raja-raja, dengan ini mengisytiharkan bahawa.......esok puasa lagi...hehe...




Bukan main beso lagi spec abam Faheem ni...
Malam tadi, tengah duk layan Faqeeh kat rumah, abi dengan Faheem gi terawih kat surau, tibe-tibe dapat MMS...
Gambar ni lah...
Abi send..
Tah spec siapa Faheem pakai, Abi pun tak tahu...
Kata Abi, Faheem dok main tah ke mana, tibe-tibe datang kat Abi...
"Abi tengok ni..." Tunjuk spec yang dia pakai. Tak tahu siapa tuannya...
Lepas habis solat Witir, spec dah takde dah. Tuan spec dah ambil lah kot..
Jangan risau, spec tu takde lense...Frame kosong je...
Faheem...Faheem....
Ligat sungguh kat surau...Balik rumah melekit-lekit badan, merah padam muka...
"Faheem berlari ke kat surau?"
"Awak ingat dia solat?"...balas Abi...cetttt...

Ramai kawan kat surau...Famous pulak tu...Kakak-kakak umur 11~12 tahun suka sangat melayan dia...Lepas sorang, sorang dok dukung die...
Kakak-kakak yang dukung, Faheem mestilah layan je...
Haihhhh...
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment

Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015