Wednesday, March 5, 2014

Ayah : 2 March 2014 : Celebrate Birthday Dalam Wad


Tahun kedua ayah sambut birthday dalam wad.
Last year masa mula-mula suspek heart attack kat Hospital Ampang.
This year kat IJN, after successful bypass operation..

But last year (in fact years before), takde celebration..
Hurmmm...I realized, we seldom celebrate ayah's birthday... 
T____T


 Sanah Helwah & Get Well Soon Tok Ayah
Choc cheese cake sponsored by Kangah..Sedapppp!
Tapi tuan punya birthday tak dapat makan.huhu~ Kejam sungguh..

With my aunties..

 Birthday boy potong kek !!!

Tukang beli kek.. 

 Askar-askar Tok Ayah..

Mak-mak askar dengan askar-askar kecil..

Maktok & cucu-cucu yang dok perabih makanan untuk patient..huhu..

  Deme adik-beradik kandung, daku anak angkat sebab muka aku tak seacuan muka deme..hahahaha..

 Faheem duduk grand stand hokey..

Sorang mak askar nak tumpang kek sebab birhtday bulan 3 jugak. Sorang lagi nak tumpang anniversary..Gedikkkk!

Faheem tu tak menyabar dah nak colek krim kek tu..

Sanah Helwah ayah..
Semoga ayah sentiasa di bawah lindungan rahmat dan barokah Allah..
Semoga ayah dikurniakan kesihatan untuk terus beribadah.
Semoga ayah cepat sembuh..
Semoga ayah sentiasa di dalam redha Allah, dunia dan akhirat..
Ameen Ya Rabb..


No comments:

Post a Comment

Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015