Monday, November 30, 2020

30.11.2020 = Tiga Puluh Enam


30 November, genap usia 36 tahun.

 Alhamdulillah ‘ala kulli haal..

Moga kesabaran jua meningkat seiring usia, diberikan ketenangan, mendepani apa jua dengan redha dan penuh hikmah.. Semoga menjadi insan yang lebih memaknai erti hamba dan hidup bukan semata-mata untuk dunia. Semoga rahmat dan redhaMu sentiasa memayungi ku dan semua insan2 kesayangan. Allahumma ameen..
36 with 6 precious gems. Syukur Alhamdulillah..

Abang long tiada dalam gambar.


Adik Nusayba pula tiada. They're having their on photoshoot session kononnya masa ni dan adik baru je tidur.


Ummi anak enam di usia tiga puluh enam. Background sangat menginsafi diri. Al-Fatihah buat jiwa-jiwa yang telah mendahului dijemput Ilahi. Kami yang masih hidup pasti akan menyusul jua. Moga diberi kesempatan masa dan usia yang barakah untuk melipatganda amalan, buat bekal di sana.


Takde pula gambar bersama boyfriend. Air stabak buat pengganti diri jelah..Haha..TQ zawji sudi layan kerenah dan perangai bini mu yang macam-macam. Thank you for the surprise yang dah seminggu puan bini nampak duduk elok dalam kereta...hahahaha..



You might not be the typical romantic kind of person nor full of surprise, but I really appreciate your effort and every single thing that you have done for me and our humble little family. Love you till jannah.

Last but not least, they said....


ahahahaha.. Queen, but not queen control ye..hihi..

2 comments:

  1. Happy belated birthday kak!! Semoga panjang umur, sentiasa dikurniakan kebahagiaan dan rezeki melimpah ruah ke atas akak dan family akak! 😉

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allahumma ameen. Terima kasih atas doanya. Moga dikembalikan segala doa yang baik2 utk Cik TK sekeluarga.

      Delete



Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015