Friday, October 7, 2011

JCard Day: Jusco Mid Valley: 5-6 Oct 2011

At first rasa macam malas nak meredah lautan manusia yang akan menyerbu JJMV untuk 2 hari ni. Entah macam mana tibe-tibe datang suara suruh jejak jugak ke JJMV...Teeheee.. 

Day 1


Semuanya untuk si kecil Faheem. Mujur la anak lelaki. Kalau girl, berbakul-bakul kot aku angkut. Yang aku rembat tu semuanya 70% discount. Kalau sebelum ni teman colleague mencari baju baby, aku buat dunno. Sekadar teman je. Nak tolong pilih-pilih pun aku tak berapa nak reti. Nak beli baju untuk diri sendiri pun susah nak pilih. Inikan pulak pilih untuk orang. Tapi since ade anak ni, menggila semacam bila tengok baju baby. Again, mujur baby boy. Rambang mata tu tak berapa sangat la. Kalau baby girl, pantang tengok pinky, flowery, ribbons bagai, semua nak rembat.

Day 2

Misi mencari baju merah untuk Abi Faheem dan a few baby stuffs. Mission accomplished. 


Gilekan kalau office dekat shopping complex. Both days pulak tu gi serbu. Bile naik lift office, tengok semua dok pegang plastic bag jusco. Tapi aku pergi lunch hour ye. 

No comments:

Post a Comment



Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015