Friday, September 28, 2012

Gambar Passport

 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Gambar passport anak teruna aku...
Comel kan !



Ok..Ummi tak malu...Puji anak sendiri...
Siap buat large font, bold, warna merah lagi..
Memang penegasan sungguh.
Memang betul-betul tak malu.
Hehe..Siapa lagi nak puji kalau bukan mak sendiri..

Seriously, aku sangat suka gambar ni.
Bukan senang tau nak capture Faheem senyum macam ni.
Dalam banyak-banyak snap, yang ni je yang aku berkenan. 
Dan yang ni je yang Faheem senyum sweet.
Yang lain tu, mulut terlopong je.
Faheem kaget kot tengok cina kedai gambar tu, tu yang mulut dia terlopong je dan tangan pegang ketat kolar baju Abi dia.
Then hubby letak Faheem, standing on a chair sambil aku terlompat-lompat agah Faheem kat belakang cina tu nak suruh Faheem senyum.
Barulah dapat capture gambar yang sangat sweet ini.
Letih kot Ummi terkinja-kinja nak suruh anak teruna senyum.
huhu~

Bila pergi buat passport, pegawai imigresen tanya berapa umur anak.
1 tahun.
Eh, pandainya dia senyum. Macam orang besar.
hehe~

Dah...jangan nak bangga lelebih...


Published with Blogger-droid v2.0.1

5 comments:

  1. Memang cute sangat pon. Hensem lagi tu. =)

    ReplyDelete
  2. aimi: Thank you aunty aimi..**blushing**

    iieta: ramai yang ingat Faheem pakai lipstick. hehe~ Bibir Faheem takdelah merah macam tu. Tbe2 dalam gambar pulak nampak merah..ngeee~

    ReplyDelete
  3. kuikuikui....

    sekarang ni aku tgh imagine macam mana lah rupa ummi faheem lompat lompat tu ye...heheh

    ReplyDelete
  4. geri: ko cube imagine rupe yg paling cute..hehe...

    ReplyDelete



Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015