Wednesday, October 10, 2012

Dinner at Hadramawt Restaurant, Jalan Ampang

 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

One fine night, tak tau nak dinner ape. Tibe-tibe hubby ajak makan nasi arab...So decided to give Hadramawt a chance.

Kat Jalan Ampang actually ada Wadi Hadramawt and Hadramawt. The nearest with our house is Hadramawt. Betul-betul tepi Jalan Ampang tu.Yang ni baru bukak as compared to Wadi Hadramawt.

Nice ambiance, simple deco tapi cantik..


Tengok Faheem tu, tak sabar tunggu food sampai. Masa ni aku tak berapa lapar. So order untuk hubby je. Hubby order khabsa lamb dengan air juice ape tah. Aku tak ingat..huhu~ Tapi sedap jugak juice tu.. Aku order ice-cream dengan mango juice. Dalam pada tak berapa lapar tu, bila hubby sua sudu nak suapkan nasi, aku ngap je..hehe~

Tak snap pic makanan sebab masa food sampai Faheem tengah layan chicken dance. Tapi nasi khabsa dia sedap. Daging kambing pun lembut.


Tibe-tibe feeling macam kat tanah arab looking at those arabian guys. For the first time aku tengok secara live nasi yang hidang dalam dulang besar dengan kambing seketul besar kat tengah tu. Selalu tengok dalam gambar je...huhu...

More info pasal menu ke ape boleh tengok kat sini Hadramawt

Published with Blogger-droid v2.0.1

2 comments:



Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015