Tuesday, March 5, 2013

Seminggu....Dua Minggu....

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
السلا م عليكم و رحمة الله و باركته

Counting weeks?
Huhu....Bukan...tapi ye jugak...
Mana satu ni? Adehhh...

Ye untuk counting weeks left sebelum masuk kerja balik...
3 weeks left...huhu....Lemaunye rase....
3 minggu untuk gomol, peluk, cium, main dengan anak-anak puas-puas...
3 minggu terakhir fulltime housewife....
Uhukss...Nak sambung cuti lagi boleh????? Haha..

Bukan pulak untuk dua kes yang lain...

Kisah 2 minggu...
Dah 2 minggu batuk dan bersuara seksi..
2 minggu tidur tak lena sebab tekak gatal di tengah malam buta...
Bila telan ubat batuk, lalok tahap tak sedar diri...
Ujian dari Allah untuk hambaNya yang banyak dosa ni...
Semoga kesakitan yang diberi menjadi kafarah dosa...

Kisah 1 minggu..
Dah seminggu ayah masuk wad..
Hospital Ampang...
Suspect jantung...
Severity masih belum dapat dipastikan...
Sekejap boleh discharge, sekejap kena tahan lagi...
Bila tanya ayah doc cakap apa, ayah kata ok je..
Kena jumpa doc tanya apa status ayah ni....
Dan since ayah warded ni, terpaksalah ayah belajar pakai hp..
Ayah tak pernah pakai hp...
Masa ayah kena tahan pun, orang kat rumah tertanya-tanya apa status ayah..
Sebab ayah pergi hospital sendiri, naik motor...
Dari pukul 2 ptg sampai 6 ptg, ayah tak balik-balik...
Tiba-tiba nurse call rumah inform ayah kena masuk wad...
Macam zaman dulu-dulu...huhu...
Terus mama beli hp untuk ayah...
Merangkap hadiah harijadi ayah kot...hehe...
Semoga ayah cepat sihat...
Semoga Allah sentiasa melindungi ayah..
Ameen...


Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015