Monday, September 9, 2013

Pumping Mommies Networking

 

Setelah 2 siri What A Friday yang mengisahkan kecuaian aku sampai tertinggal barang-barang yang penting bagi seorang breastfeeding mommy yang tidaklah berapa tegar, aku simpulkan bahawa sangat penting ada network pumping mommies kat office...
Knowing who are pumping mommies and what kind of pump they use...
Sebab dierang ni ibarat talian hayat di saat kecemasan...


Kali pertama tertinggal corong, Alhamdulillah ade bff pinjamkan corong...
Bila tertinggal capping baru-baru ni, aku dengan muka tak malu tanya siapa yang pakai freestyle, nak pinjam parts.
Sayangnya, tak dapat nak pinjam sebab orang berkenaan ada hal la, meeting la...
Last resort, memang muka tak malu, pinjam PISA kak Ekin, dan pump kat bilik die...
Huhu...memang tahap buat muka tebal...
Cari orang masa terdesak..
Mujur kak ekin sangat understanding dan sangat baik hati...
Thanks a million kak ekin..Jasamu dikenang...
Semoga Allah permudahkan urusan kak ekin, dan semoga rahmat Allah sentiasa memayungi kak ekin..
Hebat kak ekin ni...EP mom...sangat gigih...kagum aku...

Kalau takde talian hayat ni, the last resort, marmet lah nampak gayanya..
Tapi aku tak berapa pandai marmet.
Habis sakit pinggang, sakit tengkuk, sakit urat dibuatnya..
huhu~

Ok...conclusion, kena buat list pumping mommies kat office kot ni...
^_____^
Poyo-nye aku..

1 comment:

  1. aty pon tak berape pandai nak mermet...tak terkeluar..hahahah..penat picit jer...ngeee

    ReplyDelete



Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015