Thursday, November 21, 2013

CPUV oh! CPUV


Aku sebenarnya jahil pasal Nuffnang ni. 
Aku letak Nuffnang pun sebab ikut orang..
Pastu aku dok tengok orang cakap pasal BE or CPUV..
Sumpah aku ingat semua orang akan dapat CPUV yang sama.
Hakikatnya TIDAK kan...
Itupun aku tau sebab baca blog orang.
Banyak sangat eh? yang bermain dalam otak aku...
Yang paling aku nganga mulut, camne untuk satu-satu CPUV tu korang boleh earn puluh-puluh hengget...
Aku earn sen-sen je kot...
Ermmm...layaklah untuk blog suam-suam kuku macam aku ni kot..

On-going CPUV setakat ni...

Camno nak kayo dengan Nuffnang ni? 
Earning ciput-ciput je.
Tapi Alhamdulillah, ade gak earning dop?

No comments:

Post a Comment

Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015