Wednesday, February 19, 2014

Bila Besar Nanti...


Pernah tanya pada Faheem, dia nak jadi apa bila besar nanti...


Lepas pada tu, kalau tanya lagi, jawapan dia tetap sama..
Tanyalah profession lain pun, semua disanggah..
Adik pun di-ustaz-kan juga..
Ustaz Faheem dan Ustaz Faqeeh...

One day, aku tanya lagi..
"Faheem nak jadi ustaz ye?"
"Iye.."
"Ni siapa ni?" Pointing to him..
"Ustat Faheem..."
"Nak jadi macam Ustaz Don ke?"
"Bukan...bukan...ustat don givap..."

Aduhh..tergelak sakan ummi awak ni..
Korang faham ke?
Dia nak jadi ustaz don't give up..
Gara-gara ummi selalu pesan kat dia ..."Abang, please don't give up...Usaha dulu..."
Adoihla...

Whatever you want to be, buatlah untuk mendapat redha Allah.
Semoga sentiasa mendapat rahmat dan barokah Allah..Ameen.

No comments:

Post a Comment

Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015