Tuesday, May 20, 2014

Bersiaran Dari Langkawi..Ditemani Ephyra...


Ini bukan cuti-cuti Malaysia.
Owh..aku tidak bersuka ria di Langkawi ni.
I'm on working mode..
T_____T

Last time aku datang day trip, berjemur seharian.
Cukup untuk membuat garis persempadanan kat kulit muka aku ni.
Kutub terang dan kutub gelap.
Sunburn hoiiii...
Site pulak memang di tepi laut.
Memang hangat bahang air masin semua lekat lah.
Muka rasa berpasir je. 
Ayaq garam laut kot na?

 Nampak tak dia punya hangat
..fuhhhhh...


Titi canggih ni, aku mampu tengok je...Lalu? Nehi....nehi..
Aku gayat. Tengok orang lalu terhayun-hayun papan tu...
Tak payah nak fear factor sangat..Bukan skop aku, tak payah serah diri..

Kali ni kalau 3 hari memanggang diri bawah terik mentari Langkawi, mau rentung jugak muka aku...
*Nanges*


Sebab nak maintain energy dek kerana perlu menjemur diri bawah terik mentari seharian dan maintain kemulusan, kehalusan kulit serts kecantikan dalaman biarpun luaran rentung terbakar, aku usung sekali benda ni..

Ephyra...

Kulit hitam belakang cerita..Pandai-pandailah cari cara nak putihkan.
Sementara masih banyak possibility nak kena pegi site ni, biarkan rentung sepuas-puasnya dulu...
(Ayat terpaksa..Dalam hati tak rela...sobs..)
Yang penting kulit tetap flawless mulus.

Ni nak tolong promote sket.
Iklan dari agen Ephyra ku a.k.a my bff..

Sila dapatkan pek ephyra anda.
Membeli sambil melabur saham akhirat.

No comments:

Post a Comment



Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015