Wednesday, December 31, 2014

Bukan.....


"Faqeeh buat apa tu? Faqeeh buat girrafe ye?"


"Bukan Faqeeh buat girrafe.."
"Habis tu Faqeeh buat apa tu?"
"Faqeeh buat girrafe...Bukan Faqeeh buat ambulans.."


"Betullah ummi cakap Faqeeh buat girrafe tadi..."
"Bukann..bukan ummi cakap girrafe. Ummi cakap ambulans.."
=_="

Faqeeh...Faqeeh...Cepat je nak cakap bukan..Sokmo nak bangkang..Tu yang selalu buat gaduh dengan abang. Pantang lah abang cakap apa pun, laju je adik 'bukan' kan...Kadang tu siap persuade ummi lagi...
"Ummi...bukan xxxx (anything that abang mention earlier) kan? "
Gelihati betul ummi tengok gelagat awak.

4 comments:

  1. Masa umur memang ni memang geram je kan? tapi seronok. Kadang2 rasa tak payah lah besar dik...kan kan kan?

    ReplyDelete
  2. Jauh benor larinya tu. Dari giraffe ke ambulance. Hahaha

    ReplyDelete
  3. Haha bijak faqeeh..tak nak kalah tu penting lah ummi.. :)

    ReplyDelete

Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015