Wednesday, April 4, 2018

Sanah Helwah Abi (Zawji)


Malam birthday zawji was a bit tense. huhu.
Lepas makan malam, zawji keluar. Waktu musim hangat nak 'raya' ni, memang sibuk dan rancak.
While he was out, aku dan anak-anak had this birthday wish up.
"Happy" tu tinggalan dari wish anniversary hari tu. Memang saja biarkan disitu. hihi.
Yang selebihnya, ummi tulis tangan je dan salotape kat cermin.
Suruh anak-anak duduk berbaris atas meja tu, snap this pic.


Tepat 12.00 malam, I sent this pic to zawji yang sedang busy bee. huhu..
The next morning aku buat seperti biasa. Aku agak serabut minggu tu. Sangat serabut sebenarnya.
Hari tu jugak aku ada mesyuarat di Putrajaya. Supposedly pagi, suddenly tunda ke petang.
Meeting start 3.00 petang di Putrajaya, jam berapa nak sampai rumah???
Habis rosaklah program aku..

But, fortunately, Alhamdulillah sangat, meeting habis awal. Dari Putrajaya terus shoot balik rumah. Pukul 5.30 dah sampai rumah. Terus aku letak benda ni atas meja.


Sebab taknak ada di rumah masa zawji balik, aku terus gi rumah pengasuh, nak ambil anak-anak. Hujan pulak. Stranded lah kat rumah pengasuh sampai zawji balik.
Masuk rumah, zawji tanya ape tu? Aku buat tak dengar. haha.. Bukak lah sendiri kan.

Aku sebenarnya plan for cake delivery. Ikutkan suruh hantar 7.00 pm onwards. Jalan jem pulak katanya. 8.30 pm baru sampai. Takpelah, 7.00pm onwards jugak kan tu. hahaha..
Masa orang hantar cake tu dating, zawji dekat atas. The kids yang excited lebih. Jerit-jerit panggil abi suruh turun makan kek. 


Cake ordered from Cake Together.
Cooky Cream nama kek ni.
Sedap weh. Ada rasa rangup-rangup macam makan fererro rocher.
Sumptuous. Delicious.
Silalah try. Taip je Cake Together. Rambang mata aku nak pilih kek-kek dia.


Happy Birthday Abi
We love you endlessly!

No comments:

Post a Comment



Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015