Wednesday, September 9, 2020

08.09.2020 - Fathan Turns 5


 My FB status 5 years back, lepas selamat melahirkan Fathan yang soleh lagi bijaksana serta cantik akhlak dan peribadinya.



Seriously, tergenang-genang airmata bila ingat moment bersalinkan Fathan ni.. Antara sakit contraction yang menggila tahap hentak-hentak kaki dah rasa macam dah di penghujung nyawa (skala 20/10 kalau dibandingkan dengan 5 kelahiran yang lain) dengan risaukan baby yang dah membuang dengan jayanya, air ketuban penuh dengan poo poo particles (thick meconium) dan tak jumpa heartbeat baby...

Big thanks to docs and nurses Hospital Ampang yang sangat superfast buat kerja. Dari LR to OT dan delivery in less tah 15mins. Syukur Alhamdulillah.

Kalau dah kecemasan macam ni, you wouldn't care dah male or female doc yang attend. All you have in mind, please do whatever you can to save my precious baby. But fortunately, yang attend aku masa tu were all female staffs. Again, syukur alhamdulillah.

5 years later, inilah dia anak solehku..Memilih kek untuk hari lahirnya..




Ummi doakan segala yang terbaik untuk Fathan, dunia dan akhirat. Moga Allah sentiasa melindungi dan memeliharamu serta melimpahkan rahmat dan redhaNya buat mu.
Ummi loves you no less.
Happy birthday my supercool sweetheart.

1 comment:

  1. Happy 5th birthday Fathan 🎂
    Muka kopipes Ummi nampaknya :)

    ReplyDelete



Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015