Thursday, September 23, 2010

Swap~

Semalam lepas solat kat surau fakulti, sarung sandal rase macam pelik je.. Pusing-pusing 360 degree..Takde pun...Tapi tengok kedudukan pun macam dah berubah. Rasenye mase masuk surau, tak letak kat bawah rak pun. Mase tu tak ramai orang pun, adelah 2, 3 orang je. Bile keluar, sandal dah kat bawah rak. Bile sarung rase tak gebu je..Flat..Sebab sandal aku masih terasa lagi keempukannye tatkala kaki disarung kan...wuaaaa~

Sah dah ade orang tertukar ni !!!

Mungkin die tak perasan. Main sarung je sebab nak cepat...Mungkin... (positifnye aku...huhu~). Kate hubby sekurang-kurangnye, orang tu tinggalkan sandal die yang lebih kurang serupa walaupun hakikatnya tak sama. Ye, saya tau...redha..Hehe...Dalam hati dah niat "takpelah...cepat sket dapat beli sandal baru." Ngeee~

Kepada cik yang tersarung sandal saya,
Takpe, saya tak marah awak. Saya tau awak tak sengaja. Mungkin awak nak cepat. letak pun lebih kurang je dekat. Konfius la tu. Banyak sangat fikir kot. Takpe2.. Kalau saya yang keluar dulu, mungkin saya pulak yang ter'rembat' sandal awak.. Mungkin kot..Kalau awak agak-agak rase pelik pakai sandal tu, terase nak tukar balik, takpe, kite tukar balik kat surau yang same hari rabu minggu depan. Kalau ade jodoh untuk sandal bertemu tuan sebenar la...Hihi...

Kepada adik sandal sayang,
Saya tak buang awak. Saya tak abaikan awak. Saya bukan sengaja bagi awak kat tuan lain. Saya minta maaf. Awak jangan marah saya ye. Jaga kaki tuan baru awak baik-baik tau. Jangan notty-notty.. Mungkin awak lebih selese dengan tuan baru awak yang mungkin lebih ringan dari saya. Tskk..Tskk..Jaga diri elok-elok. Kalau ada jodoh, kite jumpe balik. Kalau takde jodoh, saya beli sandal baru yang lebih empuk dan selesa dari awak..Haha..

p/s: abaikan kePOYOan aku yang konon macam sandal mahal+cantik sangat standard tinggi padahal biase-biase je..hahaha~

p/s: beberapa saat yang lalu, baru tergerak hati nak belek-belek sandal "baru" yang ade di kaki ni. (takkan semalam mase dah sarung, rase pelik, tapi ala-ala nak cepat gi kelas cop tempat duduk, nak belek-belek sandal kat situ. Dahla dengan haruman segar menusuk hidung..). MasyaAllah..memang sah ini bukan hak milik aku..Wuwu~ kenapa saya begitu yakin dan pasti? Cik sandal saya baru berusia beberapa bulan. Kondisi masih stabil. Yang ade ni, tapak pun dah tak rongak-rongak dah bunge nye..uhuk2..Cik adik sandal sayang, saya rindu kamu !!!....(mental illness dah melanda...harap maaf~)

No comments:

Post a Comment

Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015