Friday, June 17, 2011

Advice

Masuk office pagi ni....

Colleague A: Eh..ade lagi...Ingat dah cuti dah..Aku yang excited die bersalin awal..
Colleague B: Hang ade bawak baju spare tak? Kang ape-ape jadi kat office kang...

Huhu~ Aku juge mengharapkan aku cuti hari ni...Kah3..Tapi seperti biase, belum dapat signal dan instinct juge belum ade. So, chill je dulu. Banyakkan lagi berjalan. Owh, mungkin lunch nanti aku harus tawaf satu Mid Valley ni..Hehe~ Sekadar mengikut nasihat doktor suruh jalan banyak-banyak..

Geng-geng office adalah sangat prihatin. Baik yang mak orang mahupun anak dara. Ngeee~ Kalau nak terbersalin kat office ni, ramai bidan ni...Bidan terjun...Wuwu~ Ok, kalau masih belum sampai mase, next week aku kene bawak baju spare gi office seperti nasihat Colleague B. Buatnye pecah air ketuban kat office ni, naye je aku nak turun ngan baju basah-basah tu. Mid Valley kot office aku ni...Kalau tempat ceruk tak ramai orang takpe kot..Ni sah-sah akan jadi tumpuan ramai. Glamer mak sekejap...Weeeee~

No comments:

Post a Comment



Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015