Wednesday, July 11, 2012

Senyum Meleret =))

  بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Senyum meleret bila dapat parcel
~huhu~

Hari tu aku MC lepas antenatal check-up sebab pening kepala sangat. 
Tapi kat rumah, sempat lagi online cuci mata.
Aku memang dah lama sangat nak beli benda ni. Dah banyak kali jugak mencuci mata. Ada jugak yang dah melekat kat hati setiap kali cuci mata. Tapi mood shopping time tu macam acuh tak acuh je.
Entah macam mana masa MC tu mood shopping aku membuak-buak. 
Sebenarnye, aku bukan kaki shopping. Konon ~ 
Belek-belek, hati berkenan. Terus mesej hubby mintak permission. Siap bagi reason untuk justify kenapa aku nak beli lagi..huhu~
Hubby cakap boleh je, tapi bersyarat..
Asalkan tak ketat. 
Ok, sudah tentu.
Laju je aku order.

2 days after. Aku MC lagi sebab almost fainted dalam LRT on the way to work. Duduk rumah mama sambil  tunggu brader posmen hantar parcel. Dalam pada tak sihat tu boleh lagi nak senyum meleret bila dapat parcel.

Yay..suke sangat..Dah dapat ape yang aku idam-idamkan. Ape dia???




Hehe..maxi dress je..Siap rembat 2 pasang..Gedik kan?? Tapi memang dah lama sangat nak beli long dress. 
Niat di hati nak kurangkan pakai seluar/jeans. Huhu...Ayu lah konon...

Suke sangat sebab just nice kat badan aku. Tak ketat, tak besar sangat, tak senteng, tak labuh sangat. Perfectly fitted.

Dear, boleh tak nak order lagi? Hehehe~


Published with Blogger-droid v2.0.1

4 comments:

  1. ily
    tunjuk gamba sket..hehehe

    ReplyDelete
  2. Haha aku pung sameeeeeeee...br jek amik td kat pos opis hihi

    ReplyDelete
  3. Nonet, x amik gmba lg...huhu...

    Ieza, hehe...smlm trberkenan lg..tp da out of stocks...sobs..xde jodoh la...

    ReplyDelete
  4. iliiii...ak pun ske bli poplook nye baju..asyik bli online je manjang nih..esp time cuti besalin ni haa..fulus klua!fulus klua!sob2


    ~mommy fayyadh

    ReplyDelete



Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015