Friday, June 14, 2013

Gadis Bunga

 

 Gadis lagi ke??? Ahah..
Tibe-tibe pulak jadi gadis bunga...Gedik ok..

Bukan apa, sekarang ni dah tukar pakai brooch bunga-bunga sebab hari tu brooch besi aku dah berjaya sagat hidung adik Faqeeh..huhu~ Kesian Faqeeh sebab ummi tak prihatin..Sorry sayang.

Jadinya, ambil kesempatan borong brooch bunga-bunga cinta....
Beli dekat dengan Plaza GM...bukan dalam Plaza GM..huhu~ Nama kedainya tak tau...Tapi stok jual barang borong gak macam kat GM tu...
Tengok dalam Plaza GM tu kalau beli seketul RM2. Beli borong jadi RM1.20. Tapi minimum buy 20 ketul..Makaih..banyaknye..
Kat kedai yang aku beli tu, sama harga. Tapi minimum buy 12 ketul..
12 ketul ni pun aku dah pening nak pilih. Inikan pulak yang 20 ketul tu..huhu~

Untuk menunjukkan yang aku ni kakak yang ohsem, 5 ketul yang belah atas tu aku bagi dekat adik..
Baki 7 ketul tu tentulah hak milik aku..
Alasan supaya my zawj tak bising beli benda banyak-banyak...
Hehe...i know you read this..

"Fuyoooo..hari-hari ummi pakai bunga lain-lain..."
hmmmm....ayat siapakah lagi kalau bukan Abi Faheem & Faqeeh..
Ummi sengih ayu je =P


Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

  1. Heheh..aty pon borong bnyk2 brooch mcm ni kat gm..:-)

    ReplyDelete

Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015