Monday, July 29, 2013

Faqeeh Demam


Dalam usia 7 bulan +, ni kali kedua Faqeeh demam melepek.
The first time masa demam berjemaah dengan abang Faheem and Ummi..
Demam nak boleh ape ni adik Faqeeh??

Merengek je. Nak tidur pun susah. Tambah pulak abang tak boleh duduk diam. Adik Faqeeh ni pantang dengar suare abang, alert je dia. Terus sibuk mencari abang.
 
 Ni panas lagi ni. Tengok muke macam cool. Walhal tengah menangis tadi.

Hari tu kan dah tumbuh gigi seketul. Ni dah keluar lagi yang sebelahnya.
Memang kerja nak menggigit aje dia.
Dan adik Faqeeh ni pantang ada orang dekat dia, terus dia berpaut nak bangun.
Nak bediri je.
Demam nak boleh kaki ke dik?

Dah dua hari demam. Hari ni kebah dah. Tapi kat kepala naik merah-merah. Macam campak je..
Hurmmm..

1 comment:

  1. Alaaa nak2 raye n..takper..cepat sihat tuh..boleh raye pakai bj melayu ngan abam yer..:)

    ReplyDelete

Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015