Friday, January 24, 2014

Adik Manis~


My zawj whatsapp gambar Faqeeh.. Masa ni aku tengah pergi jumpa kawan kat AEON Big Wangsa Maju. Aku bawak Faheem. My zawj tunggu dalam kereta dengan Faqeeh..
Alolo~ manisnye senyum..
Susah weh nak snap gambar adik Faqeeh tersenyum manis. Hebat abi berjaya snap gambar adik..
Ummi selalu fail...huhu~

My zawj kata mana tak manis, asyik mengunyah kismis je..

Haha...Memanglah...Pergi mana pun aku standby kismis sebekas kecik..
Faqeeh kalau nampak tupperware kecik, dia tau dah tu kismis. Dia amik bekas tu, bawak kat orang yang dekat dengan dia, hulur bekas tu depan muka...."Nakkk.."
Kalau berjalan, memang kismis la paling senang. Tak kotor baju, tak renyah...
Sekejap je dia telan sebiji-sebiji kismis. Laju je dia mintak lagi satu..
Kadang-kadang nak dua terus. Standby kat tangan kiri..
Mulut pun dah bau kismis je awak ni.
Sedappppp!!

No comments:

Post a Comment

Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015