Tuesday, December 2, 2014

30 Nov2014: A Remarkable 30 Years ♥♥♥


Yay, officially entered 3 series..
**Ehem**
Semakin tua...Hmmmm..Apa nak sedih..hakikat hidup, setiap hari usia bertambah.
Bak kata sorang kawan, masa tak tunggu kita..
Rasa baru semalam sweet seventeen :)
Sekali 'masa' buat larian pecut, ehhh...dah 30 years young..haha..Cuma tak tahu bila 'masa' nak sampai garisan penamat  (O_o)
30th pun tetap sweet ape..kohkohkoh..
Amal je yang tak tau bertambah ke berkurang....Ke dosa je yang makin bertambah-tambah ikut pertambahan usia...Adoi laaa...SObs*Sobs*

Sempena 30 tahun usia saya, saya buat karangan pendek untuk insan-insan teristimewa dalam hidup. Tanpa mereka, tiadalah saya...


Buat karangan ni pun, menitik-nitik airmata. Sedar banyak sangat dosa terhadap mereka T__T
Baca jawapan balas dari Mama dan makcik-makcik pun buat merebeh airmata lagi..


Entah kenapa lah mood sedih je di hari jadi. Bukan sedih umur dah bertambah. Tapi memang ada satu perasaan sedih yang tak tau nak express macam mana..
Dah lah birthday tahun ni, satu family diberi ujian kesihatan.
Aku dengan batuk kuat tak berhenti, zawji demam panas kepala berdenyut, Faqeeh dan Faheem pun demam batuk selsema.
Jadi nya sambut ala kadar je. Eh, tahun-tahun sebelumnya pun ala kadar juga..hihihi..

Makan-makan di Secret Recipe terhampir dengan rumah. Since semua orang pun tak sihat kan. 

Tengok lah hero dua orang tu yang semangat mengerjakan kek. Kek pun ambil one slice je. Itupun Faheem yang beriya nak kek. Nak yang sama macam dalam gambar kat belakang dia tuh...huhu..

Confuse birthday siapa sebenarnya nih??

Cuba dengar dia nyanyi untuk siapa..hahahaha..

(errkkk...macam tak keluar je video...)

Previous years, tak pernah pulak aku buat wishlist. Kalau my zawj tanya nak hadiah apa pun, sokmo takde request. Tiba-tiba tahun ni ada birthday wishlist pulak.

Tak nak pulak dia rotate...Lantakler..
Apa wishlist aku??
Macam banyak je kalau tengok gamabr tu kan...Berkeping-keping haaaa..muahahhaa..
Takpelah, isi nya, biar aku & my zawj je tahu :)

(Hmmm..I wonder zawji dah baca ke belum..Seems untouched je...huhuhu)

Itu jelah kisah di umur 30 tahun.
Semoga pertambahan amal seiring pertambahan umur. huhu~

No comments:

Post a Comment



Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015