Wednesday, July 17, 2019

Best Friends...Kawan Hingga Jannah


If you have friends, who really cares about you, don't leave them. They're the best friend ever.

 My best friends, masyaAllah. My most awesome, great and gorgeous friends. 
Terharu sangat aku baca mesej dierang dalam group whatsapp, sepanjang menunggu aku update kelahiran baby. Subhanallah. Menangis aku baca their concern thoughts. Even dah 6 bulan berlalu, bila aku baca balik ni, bertakung kolam airmata aku..

Saja aku nak abadikan dekat blog ni buat kenangan. Moga aku sentiasa beringat, dierang ni lah kawan dunia akhirat aku. Moga aku tak lupa untuk doakan kesejahteraan dierang dunia dan akhirat dalam setiap sujud aku. Semoga Allah temukan kami semua di dalam syurganya kelak. Andai korang tak jumpa aku kat sana nanti, jangan lupa cari aku ye 😢

























Sayang korang semua weh!! Till Jannah.

Ya Allah rahmati dan berkatilah sahabat-sahabat ku ini. Semoga mereka sentiasa dalam pemeliharaan dan perlindungan Mu. Permudahkanlah urusan mereka, luaskan rezeki mereka, kurniakan mereka kesihatan yang baik dan berpanjangan dan masukkan mereka ke dalam syurgaMu.
Allahumma ameen.

1 comment:

  1. Semoga persahabatan kekal hingga ke tua dan ke syurga <3

    ReplyDelete



Copyright to ily's
Designed by UMIESUEstudio 2015